postbus en bikkels - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Lenneke Smit - WaarBenJij.nu postbus en bikkels - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Lenneke Smit - WaarBenJij.nu

postbus en bikkels

Door: Lenneke

Blijf op de hoogte en volg Lenneke

30 December 2014 | Australië, Alice Springs

Hallo Nederland,

gisteren vertrokken naar Alice Springs, busreis van 1550 kilometer, pittig dus.
de bus werd bestuurd door vrouwen, de bikkels dus.
niet alleen sturen, maar ook regelmatig post ophalen en uitladen.
vanochtend aangekomen in een stevige hitte 40 graden
goed hotel en vanavond werderom kennis gemaakt met de aborginals.
blijft vreemd volk, veel drank gebruik en gillen, ook wat in de slachtofferrol
wij eten, zij om ons heen, sigaretten bietsen, maar ook uit de asbak jatten.
En vervolgens eten van ons bord proberen te pakken, oké dat kan, maar toen probeerde er een mijn FEYENOORD aansteker te stelen, hu dacht het niet
maar goed politie al continu aanwezig, het is wel een probleem in dit gedeelte van Australië
morgen natuurpark of flying doctors
tot gauw en fijne jaarwisseling allemaal
xxx Cees en Lenneke

• 30 December 2014 - 13:38

Arna De Ruiter:

En ik had ze nog zo gewaarschuwd daar:

blijf van de Feyenoordspullen van Lenneke en Cees af!!!! Dat is vragen om problemen!

Dombo's zeg om het toch te proberen! Met hand en tand verzet neem ik aan?

Veel plezier daar!

En uiteraard ook een heel fijne jaarwisseling en goed begin van 2015!

• 30 December 2014 - 14:39

Hanneke Lammers:

Vrouwen kunnen toch alles dat zou je moeten weten.

• 30 December 2014 - 16:21

Astrid Knippenburg:

Ook voor jullie een warm en bijzonder jaarswisseling. Hilarisch hoor dat zelfs de aborginols een feyenoord aansteker willen, misschien volgende keer wat Ajax gadgets meenemen, kan je lekker weggeven haha
    Hier zijn de Kerstdagen koud en zonder sfeer verlopen, lukte niet om het gezellig te krijgen met de bewoners krijg volgend jaar geen tweede kans helaas.
    Heb wel gasten ontvangen in de B&B en zijn neef was een Feyenoordspeler, zo zie je maar weer de wereld is klein.
    Probeer wat op te steken van de flying doctors, lief zijn voor elkaar!
    Assie

• 31 December 2014 - 12:54

Astrid Knippenburg:

Reed net terug van Goes en hoorde op de radio dat Australie als tweede aan de beurt is met nieuw jaar. Dus voordat ik het vergeet, hele fijne jaarwisseling met elkaar!!
    Gek idee hoor dat wij er nog even op moeten wachten!!
    Ik start met een goede voornemen en dat is bewegen haha alsof ik dat nooit doe, in ieder geval ga ik aan de wandel en wetend dat jullie dan toasten op 2015.